Hoşgeldiniz, safalar getirdiniz!

Sizler ve ben...
Yaşam beni çok kez ödüllendirdi. Sahip olduğum onca varlığın ve özelliğin yanında bir de blog yapılandırma şansı bahşetti Tanrım bana...
Yüzdeye vursam yaşamın bana sunduklarından değerlendirebildiklerim sıfır virgüllerle açıklanabilir ancak. Ama nankör ben hep daha fazlasını istedim...
En yakın zamanlarda kendimi aşıp sizlere daha içeriği bol, eğlenceli, bilgilendirici, semptom algılayıcı yazılar sunacağım.
Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.



Powered By Blogger

27 Aralık 2009 Pazar

bir şiir

daha kaç köyden sürülsün insan
adam oluncaya dek?
daha kaç derya dolaşsın martı
bulsam diye bir tünek?
daha kaç toptan atılsın gülle...
harp toptan kalkıncaya dek?
cevabı, dostum, rüzgârda bunun,
cevabı esen rüzgârda.

daha kaç yıl kök salsın ağaç
bahar açıncaya dek?
daha kaç yıl kök söksün bu halk
yerin bulsun diye hak?
daha kaç aydı...n ışığı görüp
görmezlikten gelecek?
cevabı, dostum, rüzgârda bunun,
cevabı esen rüzgârda.

daha kaç can canından geçecek
cana yetinceye dek?
daha kaç el boş açılsın göğe
göğermedikçe yürek?
daha kaç teller kopsun sazlardan
bu ses duyuluncaya dek?
cevabı, dostum, rüzgârda bunun,
cevabı esen rüzgârda.
Can Yücel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder